0726.463.627

Iasi,

str. Fantanilor nr. 8E

Despre noi

InDocs este o companie specializata in arhivarea de documente. Suntem o firma romaneasca cu sediul in Iasi – Romania, autorizata de Arhivele Nationale pentru prestarea de servicii arhivistice.

InDocs manifesta o grija constanta pentru documentele si inregistrarile clientilor nostri, asigurand un mediu uscat, curat si sigur.

Sediul nostru asigura o supraveghere 24h/24 a articolelor depozitate, echipamente de alarmare si interventie primara la incendii.

Nu conditionam o cantitate minima de articole si nici o durata minima de depozitare.

Putem acorda consultanta necesara pentru respectarea obligatiilor legale in materia arhivarii documentelor si, la cerere, va putem indruma catre specialisti in furnizarea de servicii juridice, IT si de resurse umane.

Info important: InDocs nu isi asuma nicio raspundere cu privire la cuprinsul documentelor arhivate, in conditiile in care nu a participat in niciun fel la elaborarea si/sau intocmirea lor.

Depozitare

In conditiile cresterii costului office dar si a dimensiunii documentelor de stocat, depozitarea acestora intr-un loc specializat reprezinta o necesitate.
InDocs va ofera o varianta eficienta si flexibila de stocare a documentelor.
InDocs furnizeaza in spatiu curat, organizat si un mediu adecvat pentru depozitarea documentelor dvs.
Depozitarea se realizează în condiții de siguranță, monitorizate 24/24h.

Organizare & Prelucrare arhivistica

Arhivarea documentelor presupune o ordonare si organizare prealabila a tuturor actelor.
InDocs va ajuta cu indeplinirea acestei obligatii legale prin furnizarea de servicii de prelucrare arhivistică, ce vor consta in: Ordonarea, legarea si inventarierea documentelor dvs.

Arhivare electronica

Arhivarea electronica presupune scanarea, stocarea electronica, accesul la documente electronice si/sau convertirea documentelor in format Word.
Arhivarea electronica va reduce considerabil spatiul utilizabil din birou.
Documentele originale pot fi distruse, insa, doar in conditiile respectarii termenelor legale de pastrare prevazute pentru anumite categorii de documente.
Putem scana, la cerere, orice cantitate de documente.
Documentele pot fi arhivate electronic, iar clientul va putea avea acces direct la acestea, prin acordarea unei parole securizate.
La cerere, putem converti documentele scanate in documente word.

Casare la expirarea termenelor de pastrare

Odata cu expirarea termenelor legale de pastrare a documentelor, va ajutam cu selectionarea documentelor in vederea casarii, prin inventarierea lor, aprobarea casarii si predarea catre prestatorul ecologic de servicii de topire.
La cerere, inaintea topirii, documentele vor fi mai intai distruse (shred-uite), pentru a asigurarea in procent de 100% confidentialitatea datelor.

Lucreaza cu noi!

InDocs manifesta o grija constanta pentru documentele si inregistrarile clientilor nostri, asigurand un mediu uscat, curat si sigur.


Contact

Photo by Samuel Zeller on Unsplash